Роман Хміль склав повноваження директора департаменту стратегічного розвитку дорожнього ринку і автомобільних перевезень Мінінфраструктури. Наказ на його звільнення за згодою сторін датований 20 квітня 2016 року.
“Це був фантастично складний рік надій, самовідданого волонтерства по 12 годин на день без вихідних, і розчарувань”, – так Роман Хміль охарактеризував роботу в Міністерстві інфраструктури.
За його словами, вдалося “вирішити безліч операційних проблем, успішно пройти зиму, запустити незалежний контроль якості дорожніх робіт, написати стратегію та під неї пакет законопроектів з реформування галузі, виплатити частину заборгованості, накопиченої за останні 5 років, і ще багато чого іншого”.
Не вдалося зробити головного – революцію в дорожньому секторі, рюзюмує екс-чиновник. Для цього треба ухвалити законопроекти, закупити мобільні вагові комплекси для захисту доріг від вантажівок і виділити достатньо грошей на ремонт. “Грошей у 2016 виділено на ремонт лише 1700 км, що є 10% від того, що нам потрібно ремонтувати на рік”, – зізнався Хміль.
Винні у цьому, за його словами, чиновники і уряд, які не дотиснули, депутати, які не ходили на роботу і не голосували. Дісталося і громадянському суспільству – не надто голосно вимагало якісних доріг.
До призначення на посаду директора департаменту стратегічного розвитку дорожнього ринку і автомобільних перевезень Мінінфраструктури у квітні минулого року Роман Хміль працював в ІТ-галузі.