Постійно діюча комісія Міністерства інфраструктури для проведення конкурсного відбору керівників держпідприємств не змогла визначитися з кращою пропозицією претендентів на посаду голови правління ПрАТ “Харківський електротехнічний завод “Трансзв’язок”.
До участі в конкурсі, який транспортне відомство оголосило 8 квітня 2016 року, зголосилися четверо кандидатів. Та до захисту конкурсних пропозицій комісія допустила лише двох претендентів – виконувача обов’язкiв заступника голови правлiння ПрАТ “Харківський електротехнічний завод “Трансзв’язок” Дмитра Максимовського та колишнього директора із матерiально-технiчного забезпечення ПАТ “Центренерго” та екс-голову правління ПрАТ “Київ-Дніпровське міжгалузеве підприємство промислового залізничного транспорту” Степана Євсюкова. Іван Сушко не подолав сито відбору через невідповідність освіти затребуваним критеріям: диплом фізика-ядерника, на думку членів кадрової комісії, не допоможе на посаді, де потрібен магістр за галузями знань “електротехніка”, “управління та адміністрування” або “право”. А Геннадій Чумак, який два останні місяці виконує обов’язки директора підприємства, не зумів довести, що не менше 5 років перебував на керівних посадах нижчого рівня. Члени комісії порахували кожен місяць служби в податкової міліції та управління заводом. Аби задовольнити вимоги, Геннадію Чумаку забракло півроку.
Зрештою, нинішній керівник “Трансзв’язку” зберіг шанси очолити завод на правах повноцінного директора. Ані пропозиція Степана Євсюкова якнайшвидше приватизувати підприємство, ані наміри Дмитра Максимовського вивести продукцію на зовнішні ринки не вразили членів кадрової комісії. Кадрова комісія вирішила звернутися до міністра інфраструктури Володимира Омеляна з пропозицією оголосити конкурсний відбір повторно, уже вчетверте. Геннадій Чумак тим часом залишиться на посаді в.о директора і до завершення конкурсу накопичить потрібну кількість років досвіду.