Цвинтарний проведе ребрендинг “Укрпошти”

Артур Корсунь
вівторок, 01 Листопад 2016, 13:48
0
До приходу на "Укрпошту" Артур Цвинтарний обіймав посади начальника управління маркетингу та реклами "Ощадбанку", очолював управління маркетингу та аналізу корпоративного бізнесу "Райффайзен Банку Аваль" / facebook.com
Артур Цвинтарний став заступником Ігоря Смілянського з маркетингу. Нового посадовця “Укрпошти” відібрали на конкурсі, у якому впродовж жовтня змагалися 19 кандидатів.
До призначення в “Укрпошту” Артур Цвинтарний понад 10 років пропрацював у сфері маркетингу: обіймав посади начальника управління маркетингу та реклами “Ощадбанку”, очолював управління маркетингу та аналізу корпоративного бізнесу “Райффайзен Банку Аваль”. Вищу освіту за спеціальністю “економіка підприємства” здобув у Київському національному економічному університеті.
До Цвинтарного на посаді директора з маркетингу та комунікацій “Укрпошти” із 2014 року працювала Олена Юрковська.
Одним із завдань директора з маркетингу керівник “Укрпошти” визначив проведення ребрендингу компанії.
“Просто фарбування чогось не призводить до результату. Якщо там залишилися ті ж люди, які також не посміхаються, і там також продовжує бути відсутнім комп’ютер, то очікування чогось хорошого і світлого закінчиться через один день. Ребрендінг повинен поєднуватися зі зміною процесів і якості обслуговування, зміною навчання персоналу. Це все ми будемо намагатися поєднувати. Але оновлення буде, в тому числі уніформа, колір і так далі – відображення внутрішнього свідомості. Це діє на наших співробітників і споживачів. Безумовно, струснути наліт неправильного іміджу “Укрпошти” можна і потрібно. І ми будемо цим займатися”, – зазначав Ігор Смілянський на початку вересня.
Як писали “Кадри”, на керівні посади в “Укрпошті” Ігор Смілянський запросив колишніх топ-менеджерів компаній DHL, “Інтерпайп”, “Укртелеком”, UMH, “Енергоатом”, “Мрія”, “Метінвест”.

Залишити коментар