Конкурсний відбір на посаду головного архітектора міста Києва. 04.08.2016

Підприємство
Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
вул. Хрещатик, 36, Київ
  • Основні напрями діяльності
    забезпечення реалізації державної політики у сфері містобудування та архітектури на території м. Києва
Претенденти
Ігор Писарець
Директор ТОВ "Архітектурний дім"
Профайл претендента
Ганна Бондар
Заступник директора Департаменту – начальник управління ландшафтної архітектури, комплексного благоустрою Департаменту
містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
  • 23.02.1975 р.
Профайл претендента
Сергій Броневицький
Начальник КО "Інститут Генерального плану м. Києва"
  • 02.05.1971
Профайл претендента
Сергій Казарянц
Директор ТОВ "Компанія "Раден"
Профайл претендента
Микола Віхарєв
Профайл претендента
Андрій Миргородський
Директор ТОВ "Проектні системи ЛТД"
Профайл претендента
Вимоги до претендентів
  • освіта

    вища архітектурна освіта не нижче магістра

  • досвід роботи
    • не менше двох років на посадах державної служби категорій “Б” чи “В” або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності;
    • містобудування та архітектури не менше 5 років.
  • Знання законодавства
    • Конституція України
    • “Про державну службу”
    • “Про запобігання корупції”
    • “Про столицю України – місто-герой Київ”
    • “Про місцеві державні адміністрації”
    • “Про місцеве самоврядування в Україні”
    • “Про основи містобудування”
    • “Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення”
    • “Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності”
    • “Про архітектурну діяльність”
    • “Про ліцензування видів господарської діяльності”
    • “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”
    • “Про благоустрій населених пунктів”
    • “Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності”
    • “Про запобігання впливу світової фінансової кризи на розвиток будівельної галузі та житлового будівництва”
    • “Про регулювання містобудівної діяльності”
    • “Про будівельні норми”
    • “Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності”.

    Постанови Кабінету Міністрів України:

    • від 06.04.95 № 244 “Про затвердження Порядку накладення штрафів за правопорушення у сфері містобудівної діяльності”;
    • від 05.12.2007 № 1396 “Про ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури”;
    • від 13.04.2011 № 461 “Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів”;
    • від 13.04.2011 № 466 “Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт”;
    • від 27.04.2011 № 557 “Про затвердження Порядку віднесення об’єктів будівництва до IV і V категорій складності”;
    • від 11.05.2011 № 560 “Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України”;
    • від 23.05.2011 № 549 “Про утворення територіальних органів Державної архітектурно-будівельної інспекції”;
    • від 23.05.2011 № 553 “Про затвердження Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю”;
    • від 23.05.2011 № 554 “Деякі питання професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури”;
    • від 25.05.2011 № 548 “Про затвердження Порядку проведення експертизи містобудівної документації”;
    • від 25.05.2011 № 555 “Про затвердження Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні”;
    • від 25.05.2011 № 556 “Про Порядок обміну інформацією між містобудівним та державним земельним кадастрами”;
    • від 25.05.2011 № 559 “Про містобудівний кадастр”;
    • від 09.06.2011 № 701 “Про затвердження Порядку проведення державної експертизи інвестиційних проектів”;
    • від 05.10.2011 № 1017 “Про затвердження Порядку здійснення контролю стану виконання рішень про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів”;
    • від 28.12.1992 № 731 “Про затвердження Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади”.

    Накази Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (до 09.12.2010 – Міністерство регіонального розвитку та будівництва України):

    • від 27.01.2009 № 47, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11.03.2009 за № 226/16242 “Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності у будівництві, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури”;
    • від 16.05.2011 № 45, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.06.2011 за № 651/19389 “Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів”;
    • від 23.05.2011 № 53, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.06.2011 за № 719/19457 “Про затвердження Критеріїв, яким повинні відповідати експертні організації, що здійснюють експертизу проектів будівництва”;
    • від 02.06.2011 № 64, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24.06.2011 за № 781/19519 “Про затвердження Порядку розроблення історико-архітектурного опорного плану населеного пункту”;
    • від 24.04.2015 № 79, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.05.2015 за № 547/26992 “Про затвердження Порядку прийняття в експлуатацію і проведення технічного обстеження індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських (присадибних) будівель і споруд, громадських будинків та будівель і споруд сільськогосподарського призначення I та II категорій складності, які збудовані без дозволу на виконання будівельних робіт”;
    • від 24.06.2011 № 92, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19.07.2011 за № 885/19623 “Про затвердження Порядку ведення єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, відомостей про повернення на допрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів”;
    • від 05.07.2011 № 103, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22.07.2011 за № 902/19640 “Про затвердження Порядку видачі будівельного паспорта забудови земельної ділянки”;
    • від 07.07.2011 № 108, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22.07.2011 за № 903/19641 “Про затвердження Типового положення про архітектурно-містобудівні ради”;
    • від 07.07.2011 № 109, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 22.07.2011 за № 912/19650 “Про затвердження Порядку надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, їх склад та зміст”;
    • наказу Міністерства юстиції України від 06.07.2011 № 1805/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.07.2011 за № 826/19564 “Про затвердження форми висновку юридичної служби міністерства, іншого центрального органу виконавчої влади та його територіальних органів, місцевих державних адміністрацій за результатами проведення юридичної експертизи проекту нормативно-правового акта”;

    Інші підзаконні нормативно-правові акти.

  • Професійні чи технічні знання

    Професійні і технічні знання у сферах архітектури, містобудування, містопланування, суміжних сфер. Вміння на практиці застосовувати нормативно-правові акти у сфері професійної діяльності та набуті професійні і технічні знання у сферах архітектури, містобудування, містопланування, суміжних сфер.

    Знання програмних комплексів, необхідних для офісної роботи: компоненти Microsoft Office, BIM-програми, AutoCAD та його аналоги, інші графічні програми, вміння працювати з базами даних (зокрема, Черговий кадастровий план міста Києва», МІАС “Містобудівний кадастр” тощо).

  • Лідерство
    • ведення ділових переговорів;
    • вміння обґрунтовувати власну позицію;
    • досягнення кінцевих результатів
  • Прийняття ефективних рішень
    • вміння вирішувати комплексні завдання;
    • ефективно використовувати ресурси (у тому числі фінансові і матеріальні);
    • аналіз державної політики та планування заходів з її реалізації;
    • вміння працювати з великими масивами інформації;
    • вміння працювати при багатозадачності;
    • встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів.
  • Комунікації та взаємодія
    • вміння ефективної комунікації та публічних виступів;
    • співпраця та налагодження партнерської взаємодії;
    • відкритість.
  • Впровадження змін
    • реалізація плану змін;
    • здатність підтримувати зміни та працювати з реакцією на них;
    • оцінка ефективності здійснених змін
  • Управління організацією роботи та персоналом
    • організація і контроль роботи;
    • управління проектами;
    • управління якісним обслуговуванням;
    • вміння працювати в команді та керувати командою;
    • мотивування;
    • оцінка і розвиток підлеглих;
    • вміння розв’язання конфліктів.
  • Особистісні компетенції
    • аналітичні здібності;
    • дисципліна і системність;
    • інноваційність та креативність;
    • самоорганізація та орієнтація на розвиток;
    • дипломатичність та гнучкість;
    • незалежність та ініціативність;
    • уміння працювати в стресових ситуаціях.
Перелік документів
  • копія паспорта громадянина України;
  • письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби (за формою), до якої додається резюме у довільній формі;
  • письмова заява, в якій кандидат повідомляє, що до нього не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно нього відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;
  • копія (копії) документа (документів) про освіту;
  • заповнена особова картка встановленого зразка;
  • декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (за 2015 рік).
Календар
  • приймання документів
    04-25.08.2016
  • тестування кандидатів
    30.08.2016
  • розв'язання ситуаційних завдань
    02.09.2016
  • співбесіди
    07.09.2016
  • підрахунок результатів конкурсу та визначення переможця конкурсу та другого за результатами конкурсу кандидата
    09.09.2016
  • оприлюднення результатів конкурсу
    16.09.2016
Адреса
  • приймання документів

    вул. Хрещатик, 36, кім. 308,

    тел. (044) 202 74 69

Комісія

Володимир Бондаренко
Голова комітету
Керівник апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Олександр Спасибко
Директор Департаменту будівництва та житлового забезпечення виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)