З 1988 по 1989 рік працював начальником вантажного складу №3 (контейнерний термінал) виробничо-перевантажувального комплексу №1 Одеського морського торговельного порту, на якому перевантажувалась широка номенклатура генеральних, навалювальних вантажів та контейнерів експортно-імпортного призначення .
З 1989 по 1992 рік працював на посаді начальника відділу соціального розвитку Одеського морського торговельного порту, що забезпечував функціонування підрозділів інфраструктури та житлово-комунального господарства порту.
З 1992 по 1995 рік працював у спільному українсько-шведському підприємстві «Петрекс» начальником відділу експедирування вантажів у Одеському морському торговельному порту. За час роботи до порту були залучені вантажі виробництва металургійних та целюлозно-паперових комбінатів країн СНД. З метою залучення іноземних інвестицій було запрошене до співпраці підприємство з Німеччини «Ф. Маєрзон». Успішна робота протягом року призвела до створення спільного українсько-німецького підприємства ТОВ «Інтертермінал».
3 1995 по 2002 рік працював на посаді генерального директора українсько-британсько-німецького спільного підприємства ТОВ «Інтертермінал» Одеського морського торговельного порту, ВПК №6, причал №14. Підприємство на умовах спільної діяльності з ДП «Одеський морський торговельний порт» виконувало перевантаження експортно-імпортних вантажів, обслуговування суден, залізничного та автомобільного транспорту, контейнерів, надавало послуги зберігання та доопрацювання вантажів в обсягах понад 800 тис.т на рік. Діяльність підприємства забезпечувалась за рахунок скоординованої роботи своїх підрозділів та філій, що працювали в районах металургійного виробництва України та країн СНД, завдяки чому додатково залучались до Одеського порту значні обсяги вантажів. За час дії Договору про спільну діяльність з державним підприємством залучались значні кошти інвестицій у модернізацію виробничих потужностей, складів, придбання сучасної перевантажувальної техніки та технологій.
З 2002 по 2007 рік працював на посаді генерального директора транспортно-інвестиційного підприємства ТОВ «Сталь та папір термінал», яке забезпечувало контейнерні перевезення сільськогосподарської техніки з США, залучення нових видів вантажів до експорту в країни Європи та США.
З 2007 по 2008 рік обіймав посаду заступника генерального директора з питань економіки та фінансів Державного концерну Укрморпорт». За час роботи були розроблені економічні передумови реформування портового господарства.
З 2008 по 2009 рік обіймав посаду заступника директора Державного департаменту морського і річкового транспорту. За час роботи була вдосконалена система економічного аналізу та тарифів, що збільшило ефективність використання державного майна підприємств морського транспорту та надходження коштів до бюджету.
З 2009 по 2010 працював Головним, державним реєстратором флоту – керівником державного підприємства Інспекції Головного державного реєстратора флоту. Завдяки узгодженим діям з реєстрації флоту з місцевими органами самоврядування в регіонах, прокуратурою, міліцією, митницею, прикордонниками, засобами масової інформації була спрощена процедура та терміни отримання власниками суден реєстраційних документів, створена сучасна система ведення Суднової книги та Суднового реєстру України.
З 2010 по 2011 рік обіймав посаду голови Державної адміністрації морського і річкового транспорту. За час роботи був доопрацьований та пройшов громадське обговорення проект Закону України «Про морські порти України», втілені проекти розвитку річкового судноплавства, удосконалена система безпеки судноплавства на внутрішніх водних шляхах України та в прилеглій до України частині Чорного моря, придбані сучасні швидкісні судна та обладнання для створення морської пошуково-рятувальної служби, зміцнені стосунки з міжнародними морськими організаціями IMO, Дунайською Комісією та іншими.
У 2011 році призначений Головою Державної служби морського та річкового транспорту України. За період роботи розроблялись та приймались рішення стосовно удосконалення нормативно-правової бази реформування та розвитку море господарської галузі транспорту, був створений Міжвідомчий Центр швидкого реагування та координації діяльності та контролю безпеки торговельного судноплавства в територіальних водах та в зоні відповідальності України у Чорному морі.
З 2012 по 2013 працював на посаді директора підприємства з іноземними інвестиціями ТОВ «Саншайн термінал». Під час роботи були розроблена перед проектна документація щодо будівництва в промисловій зоні м. Іллічівськ морського елеваторного перевантажувального комплексу потужністю понад 4 млн. тн на рік. У проекті спільно з швейцарськими засновниками підприємства приймала участь американська компанія «Каргілл».
З 2013 по 2015 працював на посаді директора спільного українсько-швейцарського підприємства ТОВ «СП Рисоіл термінал» в Іллічівському морському порту. Була створена стивідорна компанія, яка забезпечувала обслуговування залізничного та автомобільного транспорту, зберігання у резервуарах харчових рослинних олій . Потужність терміналу дозволила завантажувати понад 100 танкерів на рік та утримувати провідне місце у експорті харчових рослинних олій з України. З метою диверсифікації діяльності підприємства у 2014 році був збудований Універсальний склад місткістю 40 тис. куб. м для зберігання та перевантаження на судна продуктів переробки олійних культур.